Zastępca Kierownika Działu Kadr, Płac i Spraw Socjalnych

2022-04-25 Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?


Jesteśmy firmą o 135 letniej tradycji!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

 

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Zastępca Kierownika Działu Kadr, Płac i Spraw Socjalnych

(Pion Spraw Pracowniczych / Dział Kadr, Płac i Spraw Socjalnych)

 

Miejsce pracy: Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5
Nr ref.: 84/22


Naszym Pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 135-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska.
Główny zakres obowiązków:
  • współudział w kierowaniu pracą Działu
  • wsparcie Działu poprzez aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu spraw związanych z prawem pracy, ubezpieczeniami społecznymi, prawem podatkowym, przepisami płacowymi, świadczeniami z ubezpieczeń społecznych
  • bieżąca analiza, inicjowanie i wdrażanie projektów mających na celu usprawnienie procesów kadrowo – płacowych
  • współudział w zarządzaniu procesem związanym z ewidencją i rozliczaniem czasu pracy pracowników Spółki oraz podległych pracowników
  • naliczanie i weryfikacja list płac
  • prowadzenie spraw kadrowych, w tym prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem umowy z pracownikiem
  • współudział w tworzeniu i rozliczaniu budżetów związanych z zatrudnieniem
  • współpraca oraz wspieranie Zarządu oraz jednostek i komórek organizacyjnych Spółki w zakresie spraw kadrowych i płacowych
  • wsparcie w prowadzeniu spraw związanych z rozliczaniem usług medycznych, sportowo - rekreacyjnych oraz ubezpieczeń grupowych dla pracowników Spółki i ich rodzin, w tym także współpraca w tym zakresie z dostawcami usług
  • przygotowywanie wniosków na Zarząd, regulaminów, uchwał, projektów pism,
  • monitorowanie zmian w przepisach i wdrażanie ich w życie.
Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane kadry i płace, ekonomia)
  • min. 3 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia kadr i płac
  • bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, naliczania wynagrodzeń (z tytułu umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych), przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych, ZFŚS
  • umiejętność tworzenia regulaminów, pisania pism, uchwał
  • umiejętność obsługi komputera - pakiet Office i programów kadrowo - płacowych (mile widziana znajomość programu kadrowo - płacowego IFS)
  • odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność, systematyczność, wnikliwość i dokładność
  • zdolności analityczne i umiejętność dobrej organizacji pracy
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność zarządzania zespołem i delegowania zadań

Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 26.04.2022r.

 

W przypadku zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną prosimy o zabranie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.


Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Informacja o Administratorze

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Inspektor ochrony danych

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

5. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotycząPosiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Podstawy prawne

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

Wrocław, ul. Karkonoska 45

CMP HOLDING SP. Z O.O.

dzisiaj

Twój zakres obowiązków prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników w pełnej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa pracy, rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń w...

Warszawa

E100 International Trade Sp. z o.o.

dzisiaj

Twój zakres obowiązków: Kontakt z pełnomocnikami w krajach rejestracji do celów podatku VAT. Kontakt z urzędami w Polsce oraz krajach rejestracji, a także wsparcie przy kontrolach podatkowych. Weryfikacja umów. Przygotowywanie oraz...

Warszawa

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

dzisiaj

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: opracowywanie rocznych planów działalności inwestycyjnej Spółki dla projektów infrastrukturalnych w zakresie finansowym i rzeczowym, sporządzanie informacji i sprawozdań z realizacji...

Warszawa

JTI GBS

2022-05-19

ABOUT THE ROLE You will be part of the Global Rewards GBS Knowledge team and will manage key areas of the Global Mobility Operations & Payroll process for International Assignees such as Ongoing Assignment Lifecycle Administration in Global...