obecną na polskim rynku od ponad 25 lat. Poprzez nasze oddziały w Polsce, Czechach i na Słowacji pomagamy na co dzień w obsłudze kadrowo-płacowej kilkuset klientom z różnych branż.
Opis stanowiska
- Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników
- Administrowanie dokumentacją pracowniczą, sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadr
- Rozliczanie czasu pracy
- Koordynacja obsługi kadrowej dla dedykowanego portfela Klientów
- Organizacja i planowanie pracy w zespole kadrowym przy uwzględnieniu efektywnego wykorzystania posiadanych zasobów
- Określanie zdań poszczególnych członków zespołu i weryfikacja realizacji
- Kontakty z klientami wg potrzeb, również w języku angielskim
Wymagania
- Minimum 3-5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze administracji kadr (mile widziane doświadczenie w firmie zatrudniającej pow. 100 osób)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz procesów kadrowych
- Praktyczne doświadczenie z zakresu rozliczania czasu pracy (mile widziane doświadczenie w pracy w systemie RCP)
- Dobra praktyczna znajomość MS Excel. Mile widziana znajomość systemu SAP HR
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność i samodzielność
- Umiejętność pracy w zespole, łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych
- Umiejętności lub predyspozycje organizacyjne i zarządcze
- Mile widziane doświadczenie w organizacji pracy innych osób
Oferujemy:
- Umowę o pracę bez okresu próbnego
- Elastyczny czas pracy (7-9/15-17)
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- Kursy językowe on-line (angielski, niemiecki)
- Rewelacyjną atmosferę w zespole
- Pyszną kawę