Handel Sp z o.o Usługi Sp. K. działa na rynku Trójmiejskim od 2003 roku.
Pragniemy rozszerzyć nasz dział księgowy o pracownika na stanowisku:
Zadania na stanowisku:
- Przygotowanie zestawień i raportów w oparciu o zapisy na kontach księgowych;
- Czynny udział w audytach wewnętrznych, zewnętrznych i kontrolach podatkowych;
- Udział w pracach związanych ze sporządzaniem sprawozdań i deklaracji finansowych;
- Bieżący monitoring rozrachunków z kontrahentami;
- Księgowanie i dekretowanie dokumentów;
- Kontrola i uzgadnianie kont.
- Znajomości przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości;
- Minimum 2 lat doświadczenia na analogicznym stanowisku;
- Znajomość program Optima;
- Rzetelności, odpowiedzialności i terminowości;
- Kierunkowego wykształcenia wyższego;
- Znajomości obsługi pakietu MS Office;
- Dodatkowym atutem będzie posiadanie certyfikatu Ministra Finansów.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Po okresie próbnym bogaty pakiet prywatnej opieki medycznej;
- Wiele możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- Pracę w miłej atmosferze i dynamicznym środowisku;
- Ciekawą pracę na samodzielnym stanowisku.