1.Ewidencja / kontrola zapisów księgowych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia; naliczenia amortyzacji, weryfikacja wartości środków trwałych w budowie, pomoc w przygotowaniu inwentaryzacji aktywów trwałych; 2.Kalkulacja i analiza kosztów procedur w jednostce; 3.Udział w doborze / opracowaniu metodologii kluczy rozliczeniowych i innych narzędzi ekonomicznych; 4.Kontrola prawidłowego rozliczania kosztów w rozbiciu na poszczególne ośrodki kosztów; 5.Ustalanie wyników ośrodków finalnych; 6.Kontrola ewidencji przychodów i kosztów; 7.Inne czynności zlecone przez przełożonego w dziale finansowo-księgowym.
Wymagania konieczne:
Zawód: Księgowy
Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość, finanse
Miejsce pracy:
Chorzów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie