Specjalista ds. rozliczeń

2021-04-19 Schenker Sp. z o.o. Tarnowo Podgorne, Greater Poland
Specjalista ds. rozliczeń
Miejsce pracy: Tarnowo Podgorne, Greater Poland
Nr ref.: 88976_1618812453

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres zadań:
1. Obsługa międzynarodowych klientów strategicznych firmy w zakresie rozliczania i fakturowania, w szczególności:
* Poprawne i terminowe rozliczanie kosztów ujętych w fakturach przychodzących i wychodzących;
* Sprawdzanie poprawności faktur i rozliczeń;
* Wyjaśnianie rozbieżności w rozliczeniach i uzgadnianie poprawnych wersji rozliczeń i faktur;
* Praca w dedykowanych systemach IT;
* Tworzenie prostych raportów.
2. Proaktywne usprawnianie procesu obsługi klientów poprzez:
* Proponowanie działań doskonalących i zaradczych;
* Poszukiwanie rozwiązań zwiększających efektywność obsługi klienta.
3. Współpraca z innymi zespołami:
* Wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach;
* Bieżąca komunikacja dot. obsługiwanych faktur.
4. Udział w telekonferencjach (w języku angielskim).

Oczekiwania wobec kandydata:

  • Doświadczenie w obszarze finansów lub rozliczeń lub fakturowania,
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min.B2),
  • Analityczny sposób myślenia,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność organizowania pracy własnej,
  • Zorientowanie na szczegóły,
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientem,
  • Mile widziane doświadczenie w branży logistycznej/ transportowej oraz studia z zakresu finansów/ rachunkowości
  • Znajomość obsługi EXCEL (podstawowe funkcje i formuły, tabele przestawne),
  • Wykształcenie wyższe.

Dlaczego warto z nami pracować? Oferujemy:

Warunki zatrudnienia:

  • Miejsce pracy: Zbigniewa Romaszewskiego 18, 62-080 Tarnowo Podgórne.
  • Zorganizowany dojazd do pracy z Poznania do Tarnowa Podgórnego.

Kultura i rozwój:

  • Coroczne wydarzenia - Turniej Sportowy
  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń
  • Dofinansowanie nauki - kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy)
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów
  • Indywidualne szkolenie wstępne.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku w okresie zagrożenia epidemiologicznego może pracować zdalnie.

Katowice

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

dzisiaj

Dla naszego Klienta, nowego inwestora na śląskim rynku, poszukujemy osoby, która będzie gotowa na objęcie stanowiska Księgowego ds. należności z językiem holenderskim. Centrum biznesowe dedykowane jest obsłudze szerokiego spektrum...

Katowice

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

dzisiaj

Dla naszego Klienta, nowego inwestora na śląskim rynku, poszukujemy osoby, która będzie gotowa na objęcie stanowiska Księgowego ds. należności z językiem francuskim. Centrum biznesowe dedykowane jest obsłudze szerokiego spektrum...

Poznań

HR for Business Sp. z o.o.

dzisiaj

Zadania na oferowanym stanowisku: nadzór nad majątkiem oddziału (Środki Trwałe) prowadzenie ewidencji środków trwałych przygotowywanie raportów i rozliczeń wystawianie i korygowanie faktur oraz innych dokumentów rozliczeniowych...

Poznań

HR for Business Sp. z o.o.

dzisiaj

Zadania na oferowanym stanowisku: nadzór nad majątkiem oddziału (Środki Trwałe) prowadzenie ewidencji środków trwałych przygotowywanie raportów i rozliczeń wystawianie i korygowanie faktur oraz innych dokumentów rozliczeniowych...

Chełm

PGE Dystrybucja S.A.

wczoraj

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie m. in.: Obsługa zleceń OT(wystawianie, zamykanie, raportowanie). Wprowadzanie i przetwarzanie odczytów w systemach informatycznych. Udzielanie odbiorcom informacji w zakresie technicznej...

Jankowo Gdańskie

Zakłady Mięsne Nowak sp. z o.o. sp. j.

wczoraj

Twoje zadania: przygotowanie oraz realizacja bieżących zapłat zobowiązań; przygotowanie i terminowa realizacja dyspozycji płatniczych; prowadzenie rozliczeń z pracownikami TW-ON (m.in. rozliczanie delegacji, zaliczek); prowadzenie kasy...