umowa na zastępstwo
Centrum Restrukturyzacji i Windykacji
(Gdynia)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- pozyskujesz dane teleadresowe klientów, nawiązujesz z nimi kontakt i podejmujesz działania windykacyjne lub restrukturyzacyjne,
- obsługujesz systemy, rejestry i aplikacje w zakresie działania komórki,
- przygotowujesz raporty,
współpracujesz z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrum Restrukturyzacji i Windykacji oraz podmiotami zewnętrznymi.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz doświadczenie w obsłudze telefonicznej klientów spóźniających się ze spłatą zadłużenia,
- masz co najmniej średnie wykształcenie,
- masz wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
- dobrze znasz obsługę komputera, w tym pakiet MS Office (biegła obsługa MS Excel będzie dodatkowym atutem),
- umiesz dobrze organizować własną pracę,
- umiesz myśleć analitycznie,
- jesteś osobą komunikatywną, ze szczególnym uwzględnieniem rozmów telefonicznych.
Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).