Specjalista ds. monitoringu telefonicznego

2021-09-21 PKO Bank Polski Gdynia
DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Specjalista ds. monitoringu telefonicznego

Umowa na czas określony
Zespół Monitoringu Telefonicznego

(Gdynia)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • aktywnie działasz w procesie odzyskiwania należności na drodze polubownej poprzez telefoniczny kontakt z dłużnikami i osobami odpowiedzialnymi za spłatę zobowiązania,
  • monitorujesz terminowość spłaty zadłużenia klientów, w tym realizację warunków zawartych porozumień i ugód,
  • analizujesz efektywność prowadzonych działań windykacyjnych,
  • współpracujesz z innymi komórkami i jednostkami banku oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie odzyskiwania należności banku.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • masz za sobą pierwsze doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta,
  • lubisz rozmawiać i masz rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
  • cechuje Cię samodzielność, odporność na stres oraz dobra organizacja czasu pracy,
  • znasz pakiet MS Office w praktyce,
  • masz minimum średnie wykształcenie,
  • lubisz wyzwania,
  • chcesz poznać jeden z najszybciej rozwijających się obszarów biznesowych,
  • cenisz elastyczność i jesteś gotowy/a do pracy w systemie 2-zmianowym (w godzinach 8:00 - 21:00).

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze finansowym, monitoringu i windykacji należności.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).

Warszawa – Ursynów

Express Logistic Sp. z o.o.

dzisiaj

Prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz innymi przepisami spółek prawa handlowego Weryfikowanie dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym Dekretacja i księgowanie...

Grodzisk Mazowiecki, Milanówek, Brwinów, Warszawa, Żyrardów

LeasingTeam Professional

dzisiaj

Ścisła współpraca z Działem Produkcji, Przygotowywanie harmonogramów, analiz, raportów dla Działu Produkcji, Zapewnienie prawidłowej rejestracji zużyć surowców i rozliczeń, Opracowywanie na potrzeby kierownictwa zakładu zestawień,...

Małkinia Górna (pow. ostrowski)

BD Art Sp. z o.o. Sp.K

dzisiaj

Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów; Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami; Bieżące współpraca z instytucjami finansowymi (bankami); Sporządzanie deklaracji Intrastat, sprawozdań GUS;...

Gdynia

PKO Bank Polski

2021-10-14

Zespół Monitoringu Telefonicznego

Bydgoszcz

Bank Pocztowy S.A.

2021-10-07

Twój zakres obowiązków: obsługa połączeń przychodzących i wychodzących z zakresu windykacji prowadzenie negocjacji z dłużnikami monitoring ustalonych z dłużnikami spłat realizowanie założonych planów odzyskanych należności...

Genpact PL

2021-09-21

Responsibilities To improve working capital through management of customer payment performance and trade term compliance. Complete required tasks and gain approval for set up of new customers including payment terms Reconcile customer statements and...