Specjalista ds. Kontroli Wewnętrznej i Compliance

2022-05-10 Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. Warszawa
Zagraj na pozycji
Specjalista ds. Kontroli Wewnętrznej i Compliance
Miejsce pracy: Warszawa

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Jeżeli:
  • Masz doświadczenie w obszarze kontroli wewnętrznej, zarządzania ryzykiem przedsiębiorstwa, compliance czy audycie.
  • Masz wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, interpretacji danych biznesowych.
  • Posiadasz umiejętność wdrażania usprawnień w obszarze raportowania jak i opracowywania rekomendacji na podstawie uzyskanych wyników.
  • Jesteś osobą, która powierzone zadania wykonuje terminowo, dokładnie i rzetelnie.
  • Jesteś osobą proaktywną, kreujesz nowe rozwiązania dla biznesu.
  • Potrafisz efektywnie organizować swoją pracę i masz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.
Będziesz odpowiedzialny za:
  • Budowanie i realizację strategii kontroli i zarządzania ryzykiem przedsiębiorstwa.
  • Ustalanie norm dla wdrożenia kontroli wewnętrznej i compliance z uwzględnieniem zasad obowiązujących w Grupie, a także najlepszych praktyk rynkowych.
  • Rozwój i administracja narzędzi zapewniających jakość i skuteczność systemu kontroli wewnętrznej i compliance.
  • Tworzenie raportów, komunikacja i  monitorowanie wyników dla obszaru kontroli wewnętrznej i compliance.
  • Monitoring wdrożenia zaleceń naprawczych i korygujących.
  • Realizację szkoleń z roli i narzędzi kontroli wewnętrznej oraz compliance.
  • Opiniowanie  projektów, procedur i innych dokumentów minimalizujących ryzyko przedsiębiorstwa.
  • Bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych w przedsiębiorstwie.
  • Wdrożenie i prawidłowe funkcjonowanie w przedsiębiorstwie polityki antykorupcyjnej.
Oferujemy Ci:
  • Szansę na dalszy rozwój w ramach organizacji.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania, w zespole profesjonalistów.
  • Szkolenia i możliwość udziału w projektach międzynarodowych, w ramach Grupy ADEO.
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa.
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.
  • Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie na życie, Kafeterię w ramach Funduszu Świadczeń Socjalnych, prywatną opiekę medyczną, karta Multisport.
Poznaj naszych zawodników:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Targowej 72, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.

Warszawa

Archiwum Główne Akt Dawnych w Warszawie

wczoraj

Warunki pracy - praca biurowa, - praca przy komputerze przekracza 4 godziny dziennie, - praca pod presją terminów, - stres związany z obsługą klientów wewnętrznych i zewnętrznych, - stanowisko zlokalizowane jest na I piętrze...

Kielce

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

wczoraj

w/g stanowiska Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Uprawnienia: kurs księgowość komputerowa z obsługą programów "Rachmistrz" i "Rewizor" Wymagania inne: Doświadczenie zawodowe/znajomość pełnej księgowości.

Lublin

Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

wczoraj

Prowadzenie księgowości komputerowej KPiR, księgi rachunkowe. Sporządzanie dokumentacji PIT, CIT, VAT Wymagania konieczne: Zawód: Księgowy Zawód: Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości Wykształcenie: wyższe (w tym...

Skawina

FERRO Spółka Akcyjna

wczoraj

Zakres obowiązków analiza obecnych standardów raportowania i proponowanie nowych rozwiązań uwzględniających potrzeby biznesu, udział w budżetowaniu oraz w raportowaniu zarządczym Grupy Kapitałowej, aktywny udział w budowaniu, wdrażaniu...

Białystok

UNIBEP S.A.

2022-05-17

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Analizę kosztów funkcjonowania jednego z segmentów działalności spółki, Analizę budżetów kontraktów budowlanych oraz kontrolę kosztów ich realizacji i zgodności z założeniami...

Krosno

Nowy Styl

2022-05-15

Twój zakres obowiązków: kontrola i nadzór nad efektywnością funkcjonowania zakładów produkcyjnych przygotowywanie budżetów, planów finansowych oraz analiza ich realizacji wraz z wyjaśnieniem odchyleń analiza pośrednich kosztów...