



Supersnow S.A. to wiodący producent armatek śnieżnych i systemów naśnieżania w oparciu o polski kapitał i polską myśl techniczną.Armatki śnieżne Supersnow S.A. pracują na stokach narciarskich Europy, Azji i Ameryki Południowej. Supersnow S.A. posiada system jakości certyfikowany na zgodność z ISO 9001. Spółka jest zlokalizowana w Maniowach k. Nowego Targu, zatrudnia ok. 90 osób i dysponuje nowoczesnym parkiem maszynowym.
Do naszego Zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
- kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
- rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy
- naliczanie oraz sporządzanie list płac
- przygotowywanie rozliczeń i zestawień do ZUS, US, GUS, PPK, PFRON
- obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia, skierowania na badania)
- wsparcie w obsłudze benefitów dla pracowników
- przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych
- bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawa z zakresu kadr i płac
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min 1 rok)
- praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych
- dobra organizacja pracy, terminowość, dokładność i samodzielność,
- komunikacja i praca z kilkoma zadaniami jednocześnie
- mile widziane: znajomość programu kadrowo-płacowego (Enova) oraz znajomość i umiejętność poruszania się w Płatniku i ZUS PUE
- pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
- dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)