Specjalista ds finansowo-administracyjno-biurowych

2022-11-16 Health Resort & Medical Spa Panorama Morska Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu

więcej niż HOTEL

nad morzem

Specjalista ds finansowo-administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Zakres obowiązków:
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości
  • organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
  • nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
  • kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
  • organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
  • dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
  • zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
  • weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów, redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu,
  • bieżące wspieranie Zarządu/Dyrektora w sprawach organizacyjnych i administracyjnych,
  • koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu/Dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w firmie,
  • przekazywanie właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd/Dyrekcję,
  • przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu/Dyrektorowi,
  • przygotowywanie i prowadzenie raportów, dokumentów, prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu/Dyrektora i jego gości,
  • zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
  • udział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnych,
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Przełożonego,
  • bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,
Wymagania:
  • minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku samodzielnego księgowego lub w firmie audytorskiej ,
  • status absolwenta kierunków studiów ekonomicznych, finansowych i pokrewnych,
  • bardzo dobra znajomość prawa podatkowego, polskiej ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej,
  • mile widziane są dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów: certyfikatu uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, ACCA, doradcy podatkowego , biegłego rewidenta.
  • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu,
  • wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu,
  • znajomości savoir-vivreu biznesowego,
  • umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji,
  • bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
  • komunikatywności, otwartości i umiejętności budowania relacji,
  • dokładności i rzetelności, umiejętności analitycznych i dbałości o wysoką jakość,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych.
  • umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie,
  • umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość,
  • logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
  • przewidywanie,
  • filtrowanie informacji oraz ich źródeł,
Zalety podjęcia pracy w naszym Resorcie:

Zapewniamy mieszkanie służbowe

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zielona Góra

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Zielonej Górze

dzisiaj

Warunki pracy - praca biurowa w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku, - praca przy komputerze pow. 4 godz. dziennie - zagrożenie korupcją, - stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi, - stres związany z obsługą...

Wrocław

Urząd Statystyczny we Wrocławiu

dzisiaj

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - obsługa komputera powyżej 4 godzin, - praca administracyjno-biurowa. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca przy...

Warszawa

Ministerstwo Finansów w Warszawie

dzisiaj

Warunki pracy praca administracyjno-biurowa obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz Zakres zadań Opracowuje projekty przepisów prawnych na poziomie...

Katowice

Urząd Dozoru Technicznego

wczoraj

Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Biura Obsługi Klienta (front office): Gości odwiedzających biuro, Klientów (stacjonarna, elektroniczna oraz telefoniczna) a także Wykonawców usług na terenie Oddziału. Nadawanie poczty, obsługa...

Warszawa, Al. Jerozolimskie 151

EAST WEST HELP DESK Sp. z o.o.

2022-12-08

Do Twoich obowiązków należeć będzie: Bieżąca obsługa biura i obiegu dokumentów, Weryfikowanie dokumentów transportowych, Ścisła współpraca z Działem Księgowym i Operacyjnym, Organizacja dokumentacji pracowniczej, Weryfikacja...

Warszawa

Contract Administration Sp. z o.o.

2022-12-07

Zakres obowiązków: Wystawianie faktur i not dla klientów, Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży, Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń klientów, Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych, Kontakt z klientami w sprawie...