Specjalista ds finansowo-administracyjno-biurowych

2022-05-20 Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu

więcej niż HOTEL

nad morzem

Specjalista ds finansowo-administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Jarosławiec
Zakres obowiązków:
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości
  • organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
  • nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
  • kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
  • organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
  • dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
  • zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
  • weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów, redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu,
  • bieżące wspieranie Zarządu/Dyrektora w sprawach organizacyjnych i administracyjnych,
  • koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu/Dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w firmie,
  • przekazywanie właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd/Dyrekcję,
  • przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu/Dyrektorowi,
  • przygotowywanie i prowadzenie raportów, dokumentów, prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu/Dyrektora i jego gości,
  • zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
  • udział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnych,
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Przełożonego,
  • bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,
Wymagania:
  • minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku samodzielnego księgowego lub w firmie audytorskiej ,
  • status absolwenta kierunków studiów ekonomicznych, finansowych i pokrewnych,
  • bardzo dobra znajomość prawa podatkowego, polskiej ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej,
  • mile widziane są dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów: certyfikatu uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, ACCA, doradcy podatkowego , biegłego rewidenta.
  • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu,
  • wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu,
  • znajomości savoir-vivreu biznesowego,
  • umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji,
  • bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
  • komunikatywności, otwartości i umiejętności budowania relacji,
  • dokładności i rzetelności, umiejętności analitycznych i dbałości o wysoką jakość,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych.
  • umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie,
  • umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość,
  • logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
  • przewidywanie,
  • filtrowanie informacji oraz ich źródeł,
Zalety podjęcia pracy w naszym Resorcie:

Zapewniamy mieszkanie służbowe

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Warszawa

Accenture Sp. z o. o.

dzisiaj

Do you know foreign languages, but you’re not sure how should you shape your future career? Let us help you! Apply: our recruiters during detailed phone interview will match you to the best fitting positions in Accenture. Here are few options,...

Kraków

Accenture Sp. z o. o.

dzisiaj

What will you do? Collecting due receivables according to procedures Influencing customers, negotiating and building business relationships Cooperating with internal departments (finance and sales teams) Handling emails & outgoing phone calls...

Kraków

Motorola Solutions Systems Polska

dzisiaj

Company Overview Motorola Solutions is there for our customers when everything is on the line. In extreme moments — when a hurricane lands or when a fire breaks out. And in everyday moments — when a package arrives just in time for the holiday...

Zabrze

Moveo HR

dzisiaj

OBOWIĄZKI: wystawianie faktur obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej obsługa windykacji wystawianie korekt ( + potwierdzanie korekt) obsługa floty samochodów (pilnowanie terminów przeglądów i ubezpieczeń) Znajomość arkusza...

Wrocław

Fresenius

dzisiaj

Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Warto z nami pracować, gdyż: troszczymy się o bezpieczeństwo Twojej pracy w czasie pandemii koronawirusa, mamy ważną misję do...

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

2022-05-20

nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz...