Specjalista ds finansowo-administracyjno-biurowych

2022-05-20 Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu

więcej niż HOTEL

nad morzem

Specjalista ds finansowo-administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Jarosławiec
Zakres obowiązków:
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości
  • organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
  • nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
  • kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
  • organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
  • dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
  • zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
  • weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów, redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu,
  • bieżące wspieranie Zarządu/Dyrektora w sprawach organizacyjnych i administracyjnych,
  • koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu/Dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w firmie,
  • przekazywanie właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd/Dyrekcję,
  • przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu/Dyrektorowi,
  • przygotowywanie i prowadzenie raportów, dokumentów, prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu/Dyrektora i jego gości,
  • zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
  • udział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnych,
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Przełożonego,
  • bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,
Wymagania:
  • minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku samodzielnego księgowego lub w firmie audytorskiej ,
  • status absolwenta kierunków studiów ekonomicznych, finansowych i pokrewnych,
  • bardzo dobra znajomość prawa podatkowego, polskiej ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej,
  • mile widziane są dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów: certyfikatu uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, ACCA, doradcy podatkowego , biegłego rewidenta.
  • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu,
  • wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu,
  • znajomości savoir-vivreu biznesowego,
  • umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji,
  • bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
  • komunikatywności, otwartości i umiejętności budowania relacji,
  • dokładności i rzetelności, umiejętności analitycznych i dbałości o wysoką jakość,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych.
  • umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie,
  • umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość,
  • logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
  • przewidywanie,
  • filtrowanie informacji oraz ich źródeł,
Zalety podjęcia pracy w naszym Resorcie:

Zapewniamy mieszkanie służbowe

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Wrocław, Św. Antoniego 7

Polska Kancelaria Brokerska Sp. z o.o.

dzisiaj

Zakres obowiązków: weryfikowanie, księgowanie oraz archiwizowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym firmy kontrolowanie rozliczeń z kontrahentami wystawianie faktur sprzedaży weryfikowanie zapisów i uzgadnianie sald nadzór nad...

Szczecin

METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

dzisiaj

General duties: Acting leading role in medium to complex centralization projects within GA and AR accounting areas, Managing transition projects in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, Planning, coordinating,...

Szczecin

METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

dzisiaj

Chętnie Cię poznamy jeśli: masz doświadczenie na stanowisku w miękkim HR, w tym doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu rekrutacji z wykorzystaniem różnych źródeł, proaktywnie szukasz nowych rozwiązań, wychodzisz z inicjatywą,...

Zabrze

Moveo HR

dzisiaj

OBOWIĄZKI: wystawianie faktur obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej obsługa windykacji wystawianie korekt ( + potwierdzanie korekt) obsługa floty samochodów (pilnowanie terminów przeglądów i ubezpieczeń) Znajomość arkusza...

Wrocław

Fresenius

dzisiaj

Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Warto z nami pracować, gdyż: troszczymy się o bezpieczeństwo Twojej pracy w czasie pandemii koronawirusa, mamy ważną misję do...

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

2022-05-20

nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz...