Specjalista ds finansowo-administracyjno-biurowych

2021-08-23 Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu

więcej niż HOTEL

nad morzem

Specjalista ds finansowo-administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Jarosławiec
Zakres obowiązków:
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości
  • organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
  • nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
  • kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
  • organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
  • dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
  • zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
  • weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów, redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu,
  • bieżące wspieranie Zarządu/Dyrektora w sprawach organizacyjnych i administracyjnych,
  • koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu/Dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w firmie,
  • przekazywanie właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd/Dyrekcję,
  • przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu/Dyrektorowi,
  • przygotowywanie i prowadzenie raportów, dokumentów, prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu/Dyrektora i jego gości,
  • zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
  • udział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnych,
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Przełożonego,
  • bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,
Wymagania:
  • minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku samodzielnego księgowego lub w firmie audytorskiej ,
  • status absolwenta kierunków studiów ekonomicznych, finansowych i pokrewnych,
  • bardzo dobra znajomość prawa podatkowego, polskiej ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej,
  • mile widziane są dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów: certyfikatu uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, ACCA, doradcy podatkowego , biegłego rewidenta.
  • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu,
  • wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu,
  • znajomości savoir-vivreu biznesowego,
  • umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji,
  • bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
  • komunikatywności, otwartości i umiejętności budowania relacji,
  • dokładności i rzetelności, umiejętności analitycznych i dbałości o wysoką jakość,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych.
  • umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie,
  • umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość,
  • logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
  • przewidywanie,
  • filtrowanie informacji oraz ich źródeł,
Zalety podjęcia pracy w naszym Resorcie:

Zapewniamy mieszkanie służbowe

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Wrocław

LG INNOTEK POLAND Sp. z o.o.

dzisiaj

Twój zakres obowiązków Budżetowanie i kontroling Analizy finansowe Przygotowywanie Business planów i moving planów Nadzór nad inwestycjami Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu (rachunkowość zarządcza) Księgowanie środków...

Warszawa

Centrum Informatyki Statystycznej

dzisiaj

Pełna obsługa płacowa pracowników Centrum Informatyki Statystycznej wykształcenie wyższe doświadczenie na stanowisku ds. obsługi płacowej znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób...

Wrocław

XTG S.A.

dzisiaj

Współtworzenie planów długoterminowych i prognoz rocznych, Analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej, Analizowanie, weryfikowanie, raportowanie i optymalizację kapitału obrotowego,...

Wrocław

NOKIA

wczoraj

Daily activities Customer Pricing team in Wroclaw connects telecommunications with the business. Together with Customer Teams, Product experts, and Customer Solution experts we build commercial offers. We advise Customer Teams on optimal price...

Konstancin-Jeziorna

PGE Dystrybucja S.A.

wczoraj

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie m. in.: obsługa procesów realizowanych przez Wydział w systemie informatycznym SAP (zgłoszenia, zapotrzebowania, rezerwacja, fakturowanie), przygotowywanie not księgowych do wyliczenia...

Pruszcz Gdański

REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

2021-09-17

Fakturowania usług Sporządzania raportów rentowności umów i kontraktów Zarządzania korespondencją firmową Koordynacji obiegu dokumentów Przygotowywania wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki Bieżącego wsparcia...