- Przygotowanie modeli na potrzeby kalkulacji rentowności zmian ofertowych i procesowych;
- Kalkulacja i prezentacja wpływu projektowanych zmian procesów lub ofert na wyniki Grupy;
- Współpraca z jednostkami odpowiedzialnymi za strategię marketingową i sprzedaż w opracowywaniu założeń i kalkulacji rentowności;
- Analizy wpływu wdrożonych rozwiązań ofertowych i procesowych na wyniki Grupy.
- Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: finanse, ekonomia, statystyka, matematyka, informatyka;
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku analityka w pionach: marketingu, sprzedaży, kontrolingu, itp.;
- Biegła znajomość arkusza MS Excel
- Dobra znajomość SQL
- Mile widziana znajomość Tableau;
- Samodzielność i dobra organizacja pracy.
- Elastyczne godziny pracy w formie hybrydowej ;
- Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych w dynamicznie rozwijającej się grupie;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Możliwość awansu na stanowisko kierownika 4-5 osobowego zespołu.