Referent ds. rozliczeń gastronomicznych

2021-09-08 Hotel Słoneczny Młyn Sp. z o.o. Sp. k. Bydgoszcz

HOTEL SŁONECZNY MŁYN to jedyny położony nad rzeką Brdą w Bydgoszczy hotel czterogwiazdkowy, który powstał dzięki zaadaptowaniu na cele usługowe XIX-wiecznego młyna zbożowego. Aranżacja wnętrza w hotelu nawiązuje do stylu wnętrzarstwa rodem z początku XX wieku. Występują więc tu elementy secesyjne i detale Art Deco.

 

Wystrój na poszczególnych piętrach hotelu jest pomyślany według przemijających pór roku: wiosny, lata, jesieni, zimy. Dzięki temu każdy nocleg w naszych progach, będzie niezapomnianą przygodą. Ponadto obiekt otacza malowniczy ogród z bezpośrednim dostępem do zejścia nad samą rzekę.

 

To malownicze położenie w połączeniu z wysoką jakością świadczonych usług i bogatym zapleczem, oprócz zapewnienia komfortowych noclegów, pozwalają również zorganizować w naszym obiekcie wieczór panieński, wesele czy konferencję.

 

Do dyspozycji gości hotelowych są: restauracja, sale konferencyjne, sale weselne, spa

 

Czterogwiazdkowy Hotel Słoneczny Młyn od 4 lat najlepszy hotel w Bydgoszczy poszukuje pracowników na stanowisko:

Referent ds. rozliczeń gastronomicznych
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Zadania:
  • Prowadzenie spraw administracyjnych.
  • Przygotowywanie i racjonalne naliczanie asygnat magazynowych w systemie gastronomicznym.
  • Nadzorowanie zaopatrzenia wystawianie odpowiednich dokumentów.
  • Sporządzanie receptur, kart kalkulacyjnych.
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z systemem GMP, GHP oraz HACCP.
  • Odpowiedzialność za rozliczenie sprzedaży w Restauracji i Barze.
  • Sprawdzanie faktur zakupowych pod względem finansowym i merytorycznym.
Wymagania:
  • Wykształcenie kierunkowe mile widziane.
  • Znajomość rozliczania Food costów i kalkulacji gastronomicznych.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Odpowiedzialność, rzetelność.
  • Dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Aktualna książeczka zdrowia.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie wypłacane terminowo.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
  • Stałe zatrudnienie w stabilnej firmie z dużym doświadczeniem na rynku hotelarsko - gastronomicznym.

Przesłanie do Spółek z grupy BZK danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, lub ich ujawnienie przez kandydata na dalszych etapach procesu rekrutacyjnego, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez spółkę w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Hotel Słoneczny Młyn Sp. z o. o. Sp. K., dalej „Spółka” z którą można skontaktować się poprzez e-mail rekrutacja@bzk.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  2. Pani/Pana dane osobowe zawarte w aplikacji o pracę będą przetwarzane:
    1. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Spółce , zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 (Rozporządzenie 2016/679), w związku z przepisami Kodeksu pracy, a w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia 2016/679;
    2. w celu podjęcia działań koniecznych przed zawarciem umowy o pracę, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia 2016/679;
    3. dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia 2016/679);
    4. w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Spółkę – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki , zgodnie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia 2016/679, polegający na umożliwieniu Spółce obrony swych praw.
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym spółkom z grupy BZK, w zakresie koniecznym do prowadzenia procesu rekrutacji, podmiotom świadczącym usługi na ich rzecz w związku z prowadzeniem procesów rekrutacji, takim jak agencje rekrutacyjne, a także dostawcom systemów informatycznych i usług IT.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w zakresie w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody – do jej wycofania, przy czym w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przetwarzane nie dłużej niż przez 2 lata. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Spółkę. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa.
  5. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, każdą z wyrażonych zgód można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych Spółka prosi o wycofywanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych.
  7. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
  9. Podanie danych osobowych jest wymagane przez Kodeks pracy. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury w procesie rekrutacyjnym. w zakresie danych niewymaganych Kodeksem pracy, podanie danych jest dobrowolne.

* Aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy Spółek:
- BZK Group Sp. z o.o. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa
- Bakoma Sp. z.o.o. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa
- Polskie Młyny S.A. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa
- Komagra Sp. z o.o. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa
- BIOAGRA-OIL S.A. ul. Przemysłowa 64, 43-100 Tychy
- BIOAGRA S.A. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa

- BZK ALCO ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa

Warszawa

Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

dzisiaj

Warunki pracy Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Stanowisko pracy biurowej wyposażone w komputer z dostępem do innego sprzętu biurowego (niszczarki, drukarki itp.). Winda; brak toalety dostosowanej...

Warszawa - ul. Krucza 5/11D

Instytut Ochrony Środowiska - Państwowy Instytut Badawczy

dzisiaj

obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowych, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników, naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w...

Warszawa

JTI GBS

dzisiaj

Our offer includes: A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of...

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

wczoraj

nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz...

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

wczoraj

nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz...

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

wczoraj

nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz...