With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.
- Zarzadzanie zamówieniami i wyliczanei bonusow dla sprzedawcow;
- Zarzadzanie rezerwami na sprzedaż;
- Zarzadzanie klientami ( sparwdzenie kontraktu );
- Przeprowadzenie wszystkich, wymaganych kontroli dotyczących sprawozdawczości według ustalonego harmonogramu na koniec miesiąca i kontroli Soxowych;
- Uzgodnienia kont księgowych i raportowanie;
- Raportowanie czynności zamknięcia miesiąca i okresowe raportowanie wyników / raportowanie na koniec roku / raportowanie ad hoc;
- Proaktywne kontrole w celu uniknięcia przyszłych błędów;
- Uzgodnienia sald klientow;
- Manualne rozliczanie kont klientow;
- Rozwiazywanie zapytań klientow w temacie dużych rozbieżności, wyjaśnienie powodów odrzuconych płatności;
- Księgowanie zwróconych płatności i sprawdzanie oraz korekty księgowań;
- Znajomość j. Rosyjskiego na poziomie min. C1;
- Znajomość j. Angielskiego na poziomie min. B1;
- Komunikatywność i chęć pomocy w rozwiązywaniu problemów;
- Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel;
- Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale należnosci;
- Mile widziana znajomość programu SAP;
- Motywacja do pracy i chęć nauki nowych procesów.
- Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę;
- Pracę zdalną lub hybrydową;
- Pracę na cały etat;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Dodatkowe benefity (karta Luxmed, karta Multisport, dodtkowe dni urlopu, biking policy. Sodexo LunchPass);
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości rozwoju.