Pracownik ds. zarządzania finansowego

2021-05-27 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Warszawa
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogikolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemycałą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacun-kiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienieponad 39 tysiącom osób w całym kraju!

Stanowisko
ds. zarządzania finansowego

Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IWE/109/03/21
Co zyskasz?
  • Umowę o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją
  • Opiekę medyczną
  • Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
  • Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • opracowywanie harmonogramów wydatków dla projektów realizowanych w ramach poszczególnych programów operacyjnych, z uwzględnieniem dostępnych źródeł finansowania dla projektu,
  • określanie struktury finansowania poszczególnych faktur wykonawców,
  • sporządzanie harmonogramów realizacji projektu oraz harmonogramów wystąpień o płatności, stanowiących załączniki do Umów o dofinansowanie oraz wniosków o płatność,
  • bieżące monitorowanie zgodności montażu finansowego projektu z zawartą Umową o dofinansowanie,
  • roczne planowanie wydatków budżetu państwa na sfinansowanie realizacji poszczególnych projektów, w ramach  dostępnych limitów,
  • sporządzanie harmonogramów Wniosków o płatność i refundacji dla poszczególnych projektów.
Wymagane kwalifikacje:
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum 1 rok na stanowiskach w specjalności finanse i rachunkowość lub inwestycje,
  • wiedza zawodowa w zakresie sprawozdawczości, analizy finansowej, modelowania finansowego,
  • znajomość pakietu MS Office (Excel – poziom zaawansowany),
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
  • znajomość obszaru inwestycji oraz funduszy unijnych.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.

Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.

Poznań

EXCO A2A Polska Sp. z o.o.

wczoraj

Jako Młodszy Konsultant w Dziale Audytu, będziesz odpowiedzialny/a za pomoc naszym Klientom w osiągnięciu ich długoterminowych celów finansowych poprzez wspieranie naszego zespołu audytowego. Wierzymy, że nasi współpracownicy są kluczowi...

Radom, Warszawa

EXCO A2A Polska Sp. z o.o.

wczoraj

OPIS STANOWISKA Wprowadzanie, weryfikowanie oraz importowanie dokumentów księgowych do systemu Comarch ERP Optima; Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych; Realizowanie kontaktów merytorycznych z klientami zgodnie z...

Kraków

EXCO A2A Polska Sp. z o.o.

wczoraj

OPIS STANOWISKA Wprowadzanie, weryfikowanie oraz importowanie dokumentów księgowych do systemu Comarch ERP Optima; Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych; Realizowanie kontaktów merytorycznych z klientami zgodnie z...

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

wczoraj

About the department Travel and Expense Management (TEM) department supports over 25 Coloplast entities globally in all activities related to employees settlement of business trips and other company expenses. We are a group of specialists who...

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

wczoraj

About the department Travel and Expense Management (TEM) department supports over 25 Coloplast entities globally in all activities related to employees settlement of business trips and other company expenses. We are a group of specialists who...

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

wczoraj

About the department Travel and Expense Management (TEM) department supports over 25 Coloplast entities globally in all activities related to employees settlement of business trips and other company expenses. We are a group of specialists who...