Wystawianie faktur, opracowywanie faktur kosztowych, tworzenie wyciągów, rozliczanie godzin, przygotowywanie dokumentacji dla nowych pracowników, tworzenie akt osobowych, współpraca z księgowością w Wielkiej Brytanii w celu rozliczenia spółki, zamawianie artykułów biurowych/spożywczych, serwisowych. Obsługa portalu PUE, opracowywanie pism urzędowych, przygotowywanie dokumentacji finansowej spółki na potrzeby wewnętrzne oraz urzędowe/bankowe/leasingowe.
Wymagania inne:
Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, mile widziane doświadczenie w pracy biurowej lub księgowości, skrupulatność i dokładność, mile widziana obsługa Pakietu Microsoft Office, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Miejsce pracy:
Nysa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
3 966 - 5 532 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie