Konsorcjum Stali S.A. z siedzibą w Zawierciu, krajowy lider w branży wyrobów hutniczych i produkcji zbrojeń budowlanych, posiadający własne Centrum Serwisowe Blach, Centrum Serwisowe Stali
oraz Zakład Konstrukcji Stalowych, poszukuje kandydatów na stanowisko:
- Monitorowanie terminowości spłat należności;
- Analiza zdolności kredytowej kontrahenta;
- Przygotowanie niezbędnej dokumentacji i korespondencji oraz jej archiwizacja;
- Monitoring procedur związanych ze sprzedażą z odroczonym terminem płatności;
- Sporządzanie raportów na potrzeby kierownictwa spółki;
- Rozliczanie rozrachunków z kontrahentami w procesie faktoringu;
- Współpraca z ubezpieczycielem należności;
- Telefoniczny kontakt z klientami;
- Umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office)
- Umiejętności analityczne;
- Dokładność i terminowość w wykonywaniu obowiązków;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność pracy pod presją pracy;
- Znajomość podstaw analizy finansowej;
- Odporność na stres i asertywność w działaniu;
- Elokwencja i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia;
- Przyjazną atmosferę w pracy;
- Szkolenia wstępne oraz okresowe umożliwiające rozwój kompetencji.