Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Wsparcia HR

2021-10-29 Lotte Wedel Sp. z o.o. Warszawa
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Wsparcia HR
PRACUJ Z NAMI Z CZEKOLADOWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ…
którą zagwarantują:
  • umowa o pracę,
  • elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
  • perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
  • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
  • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
  • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
  • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
  • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
  • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
  • wolontariat pracowniczy,
  • aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel.
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!

 

POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
  • Wsparcie w prowadzeniu spraw pracowniczych w zakresie administracji kadrowo-płacowej.
  • Prowadzenie akt osobowych i archiwum wewnętrznego.
  • Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień z zakresu HR na potrzeby firmy oraz instytucji zewnętrznych.
  • Bieżąca obsługa benefitów abonamentowych.
  • Organizacja spotkań wewnętrznych i szkoleń.
  • Przygotowywanie materiałów komunikacyjnych.
  • Wsparcie HR Business Partnera w bieżących zadaniach jak np.: rekrutacje, exit interview, przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, dbanie o obieg wniosków i przygotowywanie dokumentacji personalnej;
  • Współuczestniczenie w projektach z obszaru HR.
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
  • Mile widziane doświadczenie w dziale administracji personalnej
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Elastyczność i otwartość
  • Wysokie zdolności organizacyjne
  • Wysoka zdolność i motywacja do nabywania nowych umiejętności i obejmowania zadań

Łódź

Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

dzisiaj

Would you like to explore settlement area and have direct impact on trade execution? We are now looking for Service Operations Officer / Senior Operations Officer. In Nordea, we know that great customer experiences require a team that leads the way...

Łódź

Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

dzisiaj

Would you like to develop in the Trade Finance area? We are now looking for a Trade Finance Customer Officer to handle Trade Finance Collections. In Nordea, we’re harnessing the power of technology to reinvent the future of banking. A tech...

Szczecin

Metro Services PL Sp. z o.o.

dzisiaj

Czym będziesz się zajmować? W ramach działu należności - AR, m.in: wystawianiem i księgowaniem faktur, rozliczeniami wyciągów bankowych, opieką nad rozrachunkami klientów, rozliczaniem pozycji na kontach odbiorców, księgowaniem oraz...