Szukamy Ciebie! - energicznej osoby, która spełnia się w świecie marketingu i chce wykorzystać swoje umiejętności w obszarze Eventów. ICMS zaprasza do współpracy!
Kim jesteśmy?
Inter Cars Marketing Services Sp. z o.o. jest częścią grupy kapitałowej Inter Cars S.A. - lidera w dystrybucji części zamiennych do pojazdów osobowych i ciężarowych. Nasz dział Eventów zajmuje się organizacją wszelakich imprez dla spółki, wyjazdów Incentive dla klientów oraz obsługą spółki w ramach TFG i TFP. Dwie spółki pracodawcy posiadają status Organizatora Turystyki. Obecnie w zespole są trzy osoby i z niecierpliwością czekamy na Ciebie.
Jakie będą Twoje zadania i w jakich proporcjach?
- przygotowanie kompleksowej oferty na organizację spotkań wg. zamówienia klienta | 20%
- kompleksowa realizacja zaplanowanych eventów | 20%
- budżetowanie i rozliczane powierzonych projektów | 20%
- procesowanie dokumentów księgowych i prawnych | 20%
- współpraca przy realizacji dużych projektów | 10 %
- obsługa TFG i TFP | 10%
- dla kogo jest ta rola? - Dla przebojowej osoby, która jest samodzielna w działaniu i ma świetne zdolności organizacyjne oraz dla osoby dyspozycyjnej i otwartej na bliskie, a także dalekie wyjazdy służbowe.
Do aplikowania zapraszamy osoby, które:
- posiadają doświadczenie w branży MICE
- na wysokim poziomie znają język angielski w mowie i piśmie
- potrafią pracować pod presją czasu oraz podejmować szybkie i trafne decyzje
- cechuje: wysoki poziom kultury osobistej i odpowiedzialność
- akceptują, że nieodłącznym elementem pracy jest duża elastyczność, dyspozycyjność i gotowość do pracy w niestandardowych dniach i godzinach
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- miejsce pracy w nowoczesnym biurze, które mieści się w budynku Galerii Młociny. Dojedziesz do nas metrem, tramwajem, autobusem, a jeśli przyjedziesz samochodem to zaparkujesz bez problemów.
- pracujemy w systemie hybrydowym (proporcje do ustalenia w przełożonym)
- chcemy Cię zatrudnić na umowę o pracę a rozpoczniesz od 3 miesięcznego okresu próbnego
- dostępne będą dla Ciebie tzw. benefity pozapłacowe np. ubezpieczenie grupowe i prywatna opieka medyczna na preferencyjnych warunkach, zniżki pracownicze na części u naszych filiantów, oferta szkoleniowa.
- w ramach tego procesu rekrutacyjnego zaplanowaliśmy dwa etapy: Pierwszy to rozmowa telefoniczna z osobą z działu rekrutacji, która będzie chciała lepiej poznać Twój profil zawodowy i chętnie odpowie na Twoje pytania w zakresie oferty. Drugi etap to spotkanie on-line z Twoim przyszłym przełożonym, trwające ok. 30min.