Kontroler rozliczeń

2021-03-17 Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie Rzeszów
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kontroler rozliczeń
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 75974

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowiska pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Kontakt z klientem zewnętrznym.


Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Lokalizacja w jednym pięciokondygnacyjnym budynku biurowym (dźwig osobowy). Wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.


 

Zakres zadań

  • Kontroluje dokumenty finansowo-księgowe pod względem formalno-rachunkowym,
  • Analizuje zgodność operacji gospodarczych z planem finansowym oraz zaangażowanie środków budżetowych,
  • Przygotowuje i opracowuje materiały źródłowe niezbędne do udzielania informacji publicznej,
  • Sporządza informacje, analiz i sprawozdań w zakresie realizowanych zadań,
  • Współpracuje przy realizacji zadań z komórkami organizacyjnymi Izby i innymi jednostkami organizacyjnymi KAS,
  • Nadzoruje poprawność danych w aplikacjach informatycznych wspierających pracę w poszczególnych obszarach,
  • Prowadzi wymagane ewidencje i rejestry,
  • Archiwizuje dokumenty.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w podatków lub księgowości
  • Znajomość przepisów ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz znajomość przepisów w zakresie finansów publicznych, rachunkowości, podatku od towarów i usług oraz służby cywilnej,
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych,
  • Umiejętności interpersonalne: grzeczność i uprzejmość; łatwość komunikacji, tj. umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły oraz umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

    Tychy

    Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

    wczoraj

    Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalisty ds. controllingu Miejsce pracy: Tychy Zakres obowiązków: odpowiedzialność za wydatki inwestycyjne oraz produkcyjne, uczestniczenie w...

    Łódź

    Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

    wczoraj

    We are looking for a Junior Process Officer to join rapidly growing Nordea Finance Department. This is great opportunity to become a member of highly skilled team, collaborate with our stakeholders in the international finance industry and...

    Wrocław

    CCIG Group Sp. z o.o.

    wczoraj

    Twoje zadania: przygotowanie i analiza danych na potrzeby kluczowych projektów prezentowanie danych zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji budowanie schematów raportowych proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań wspomagających i...