HR Shared Services Specialist (payroll)

2021-07-09 LOBO HR

LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. 

 

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

 

Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

HR Shared Services Specialist (payroll)
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie
Zakres obowiązków:
  • wpływ na rozwój polityki płac i świadczeń
  • proponowanie i wdrażanie działań rozwojowych
  • czynności związane z listą płac
  • komunikacja z menedżerami i pracownikami w kwestiach związanych z płacami
  • kontakt z audytorami i działem finansowym dotyczący płac
  • administracja związana z zatrudnieniem pracowników
  • zarządzanie i monitorowanie nieobecności pracowników (zwolnienia lekarskie, urlopy, urlopy macierzyńskie, urlopy naukowe, itp.)
  • zarządzanie zmianami w danych osobowych (kierownik, dział, tytuł, wynagrodzenie, centrum kosztów, itp)
  • raportowanie danych płacowych i prognozowanie budżetu
  • prowadzenie codziennych działań związanych z usługami opieki zdrowotnej, ubezpieczeniami personelu i świadczeń pracowniczych
Wymagania:
  • wiedza w zakresie procesów płacowych i działań administracyjnych HR
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie (SSC/BPO)
  • znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • znajomość języka duńskiego, norweskiego, szwedzkiego lub fińskiego jest dodatkowym atutem
  • doświadczenie w pracy z krajami skandynawskimi w zakresie płac- konieczność
  • dbałość o szczegóły, dokładność
  • umiejętności pracy w zespole w środowisku wirtualnym i zdolność do samodzielnej pracy
Oferujemy:
  • możliwość całkowitej pracy zdalnej lub praca z biura w Krakowie
  • plan wprowadzający dla nowych pracowników, ścieżka kariery i indywidualny plan rozwoju
  • szeroka gama szkoleń e-learningowych
  • wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji (kursy językowe lub finansowe).
  • możliwości rozwoju zawodowego w różnych obszarach biznesowych
  • prywatna opieka medyczna
  • premie za polecenie i wyniki
  • elastyczne godziny pracy (w tym home office)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Łódź

Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

dzisiaj

Would you like to gain knowledge in anti-money laundering and build your future career in modern international team? We are now looking for a Junior Process Officer to support KYC department in efforts to prevent money laundering, terrorist...

Warszawa

Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

dzisiaj

We are looking for a person who is passionate about and enjoys challenges concerning working with operational risk data and analysis. This is an opportunity for you to join a team with dedicated professionals committed to developing Nordea’s...

Bytom

MMG Sp. z o.o.

dzisiaj

Zakres obowiązków: czynny udział w procesie budżetowania, kontroli kosztów oraz analizie odchyleń analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp. analiza kluczowych wskaźników finansowych kalkulacja...

Kraków

Capgemini Polska Sp. z o.o.

dzisiaj

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online. What do you need to start? HR related studies and readiness to start working in payroll processing area; Fluent English;...

Warszawa

KCR S.A.

wczoraj

Collecting and processing payroll-related information & documentation Supporting calculation of remunerations and extra benefits according to biding regulations Ensuring that payroll related documentation and payroll processes meet current legal...

Katowice

AGATA Spółka Akcyjna

wczoraj

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac; Prowadzenie dokumentacji płacowej; Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla pracowników;...