Asystent do spraw księgowości

2021-04-23 Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie Topólka
Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Topólka
Numer: StPr/21/0295
OBOWIĄZKI:

Zgodny z programem stażu

Miejsce pracy:

Topólka


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 440 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie

Katowice

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

dzisiaj

Dla naszego Klienta, nowego inwestora na śląskim rynku, poszukujemy osoby, która będzie gotowa na objęcie stanowiska Księgowego ds. należności z językiem holenderskim. Centrum biznesowe dedykowane jest obsłudze szerokiego spektrum...

Katowice

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

dzisiaj

Dla naszego Klienta, nowego inwestora na śląskim rynku, poszukujemy osoby, która będzie gotowa na objęcie stanowiska Księgowego ds. należności z językiem francuskim. Centrum biznesowe dedykowane jest obsłudze szerokiego spektrum...

Poznań

HR for Business Sp. z o.o.

dzisiaj

Zadania na oferowanym stanowisku: nadzór nad majątkiem oddziału (Środki Trwałe) prowadzenie ewidencji środków trwałych przygotowywanie raportów i rozliczeń wystawianie i korygowanie faktur oraz innych dokumentów rozliczeniowych...

Lublin

Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

wczoraj

Dekretowanie i ewidencja dokumentów księgowych, tworzenie zestawień na potrzeby sprawozdań statystycznych, kontrola rozrachunków. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: MATEMATYKA Wykształcenie: wyższe...

Słupca

Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy

2021-05-12

Obsługa programów księgowych,czynszowych.Przepisywanie pism i dokumentów sporzadznych przez Prezesa oraz Główną księgową.Przyjmowanie i opisywanie dokumentów zewnętrznych.

Słupca

Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy

2021-05-12

księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, raportów kasowych, transakcji zakupu, zaliczek itp.,rozliczenia delegacji pracowników,weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,pomoc w przygotowywaniu raportów...