Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko
- Weryfikacja i wprowadzanie dokumentów do programu księgowego;
- Archiwizacja dokumentów;
- Kontrolowanie wprowadzonych danych;
- Uzgadnianie rozrachunków;
- Bieżące wsparcie działu księgowości;
- Zainteresowania rozwojem w obszarze Księgowości;
- Wykształcenia ekonomicznego;
- Znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację mailową z klientem;
- Umiejętności pracy w zespole, dobrej organizacji pracy i entuzjazmu;
- Umiejętności analitycznego myślenia, zaangażowania oraz skrupulatności.
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku;
- Rozwój kompetencji zawodowych;
- Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę;
- Elastyczne godziny pracy;
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
- Możliwość nauki języków obcych, dzięki platformie e-learningowej;
- Znajomość programu Comarch ERP Optima oraz doświadczenie w pracy w Dziale Księgowości.
- Elastyczne godziny pracy
- Zdobycie nowych doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji w branży
- Możliwość pracy zdalnej
- Cykliczne szkolenia branżowe
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku
- Wolontariat pracowniczy
- Współfinansowaną kartę Multisport
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Współfinansowaną prywatną opiekę medyczną