Asystent w dziale Redakcji

2022-05-18 ODDK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa Gdańsk, Oliwa

Ogłoszenie numer: 6952332, z dnia 2022-05-18

ODDK Sp. z o.o. Sp. k. – wiodący wydawca specjalistycznych poradników z zakresu prawa, podatków, finansów, rachunkowości, prawa pracy, bhp, zarządzania i marketingu.

 

WYDAWNICTWO ODDK

poszukuje pracownika na stanowisko:

Asystent w dziale Redakcji

Miejsce pracy: Gdańsk, Oliwa

 

Opis stanowiska

  • wsparcie organizacyjne i współpraca z redaktorem merytorycznym w zakresie tworzenia publikacji (w tym: śledzenie zmian w przepisach prawa, analiza zmian w otoczeniu gospodarczym);
  • opracowywanie materiałów informacyjnych do celów promocji i marketingu wydawnictwa,
  • koordynacja prac redakcyjnych,
  • współpraca z autorami, recenzentami, redaktorami, korektorami, grafikami,
  • prowadzenie dokumentacji redakcyjnej i archiwum prac.

Wymagania

  • orientacja i zainteresowanie bieżącymi problemami życia gospodarczego,
  • wykształcenie wyższe – preferowani absolwenci lub studenci ostatnich lat kierunków: ekonomia, prawo podatkowe, rachunkowość,
  • kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • inicjatywa, duża samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy,
  • umiejętność sprawnego redagowania tekstów,
  • biegła znajomość obsługi komputera
  • mile widziane dodatkowe kwalifikacje zawodowe potwierdzające pasję poznawczą, np. aplikacje prawnicze, studia doktoranckie, ukończenie specjalistycznych szkoleń.

Oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w zespole redakcyjnym jednego z największych wydawców literatury ekonomiczno-prawnej w Polsce,
  • kreatywną i przyjazną atmosferę pracy w otoczeniu wyjątkowych współpracowników,
  • stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji (ponad 30 lat na rynku),
  • możliwość rozwijania zainteresowań i poszerzania umiejętności zawodowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Wrocław, Św. Antoniego 7

Polska Kancelaria Brokerska Sp. z o.o.

dzisiaj

Zakres obowiązków: weryfikowanie, księgowanie oraz archiwizowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym firmy kontrolowanie rozliczeń z kontrahentami wystawianie faktur sprzedaży weryfikowanie zapisów i uzgadnianie sald nadzór nad...

Szczecin

METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

dzisiaj

General duties: Acting leading role in medium to complex centralization projects within GA and AR accounting areas, Managing transition projects in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, Planning, coordinating,...

Szczecin

METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

dzisiaj

Chętnie Cię poznamy jeśli: masz doświadczenie na stanowisku w miękkim HR, w tym doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu rekrutacji z wykorzystaniem różnych źródeł, proaktywnie szukasz nowych rozwiązań, wychodzisz z inicjatywą,...

Warszawa

EPCM Executive Search

2022-05-23

Zadania: Bieżące wsparcie dyrektora w sprawach administracyjno - organizacyjnych Organizacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych Zarządzanie kalendarzem spotkań Przygotowywanie notatek, prezentacji, raportów, sprawozdań Redagowanie...

Wrocław

Contract Administration Sp. z o.o.

2022-05-21

Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja Wprowadzanie danych do systemów płacowych oraz innych systemów lub plików pomocniczych Prawidłowa ewidencja i...

Poznań

BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

2022-05-20

W ramach współpracy gwarantujemy: elastyczną formę zatrudnienia (zależnie od Twoich preferencji – umowa o pracę lub umowa zlecenie) finansowe wsparcie w uzyskaniu kwalifikacji Biegłego Rewidenta, w tym również dostęp do szkoleń...